Esiteks määratlen mõisteid täpselt. Traditsiooniline või vana meedia on see meedia, mis eksisteeris enne infoajastu. Nad võivad hõlmata: televisioon, raadio, otsepostitus, reklaamtahvlid, kino, ajalehed, ajakirjad jms. Uus meedia hakkas kujunema alatest 1950 keskpaigast, millal ilmusid esimesed arvutid, aga nende tõeline õitseng sai algust WWW leiutisest. Sellele võib kuuluda - otsimootorid, email, sotsiaalvõrgustikud. Sõna meedia ise on üsna ulatuslik. Võime öelda, et meedia on mitmesugused kommunikatsioonivahendid, aga ka ruum, kus suhtlemine toimub. Uue meedia üks oluline omadus on interaktiivsus. Enamasti otsib inimene ise vajalikku teavet otsingumootorite ja sotsiaalsete võrgustike abil. Raadios ja televisioonis on selgelt palju vähem valikut - saate valida ainult raadiojaama või telekanali, sisu ei tohi. Selline meediavorm annab rohkem vabadust ja seetõttu hävivad vanad kommunikatsioonivahendid järk-järgult. Mõned neist kaovad suure tõenäosusega pöö...
Комментарии
Отправить комментарий